Sunday, June 19

worry to say..


walaupun koya title nak higgeris hinggeris.. tapi aku tetap tak pandai nak spekin semuka penuh entry neyh.. haaiihh.. impian...impian...

worry to say... aku tak tahu apa yang berlaku kat diri aku minggu nie.. duduk rumah macam dugong lepas makan sekor gajah... memalaass melepeekkk jer.. mesej teruna macam nak marah sepanjang masa... anak sedara aku lompat lompat tepi aku then aku bagi flying kick guna siku.. wachhhaaa..! 

akak aku penat penat masak kat dapur, aku mengangkang depan latopp sibuk tengok cerita khorea.. pergghh panas je akak aku.... 

belom lagi sampai part buat assignment... erm satu pon tak sentuh langsung.. harapan tinggal harapan konon hari esok nak  pergi class bawak jawapan penuh 5 helai ketas kajang.. malasss sunggohh..!

sebab tu aku worry to say.. belog dah lama berkepuhh.. tiap tiap hari buka blog tekan new post.. sempat tulis title separuh jalan pastu terus delete entry.. gayaatt sunggohh..

kesimpulannya disini... aku tak tahu nak tulis hapa nie.. hahaha..;D



tunggu malam kang lak..
mana tahu ada idea lompat dari luar tingkap tu..
k bye



-TAMMAT-

No comments: