Thursday, June 2

sikit paloi but honestly totally paloi


dicemuh..
dimaki..
dimarahi..
dan segala bagai lah jugak 
tapi tetap difollowi..

pelik..
ramai yang suka ker..
tak lebih dari satu hari hot cerita nie dah reached 700++ followers..
even comment pon dah cecah 900++ kot..
yup,memang hak masing masing..
tapi tak terfikir ke..

'eh aku buat post camnie baru rate blog aku naikk..'
'eh aku buat blog camni baru satu dunia plus satu akhirat kenal aku...'
'eh kalau camtu aku nak buat cerita dengan lebih mendalam lagi lah lepas nie...'

bukan dia sorang je rakan blogger yang akal pendek..
ada ramai lagi..
kalau kita support macam tu macam mana nak prevent menda menda macam nie..
entah entah nanti video dia plak keluar..
gambar tak tentu hala plak keluar..
ye lah kan rate yang nak 'MENONTON' tu tinggi.

btw tenxs for those 200++ yang tak terniat nak follow beliau..
that's mean your comment sedikit membimbing...
kalau betul betul nak mencegah apa lah salahnya..
alamat dah ada..
ketuk pintu and just leave one cent in front of her door..
bring her to the right path..
before another babies will be killed by her own mother..
dah malas nak cakap bebanyak..
NIKAH KAN JE LAH..!
~sekian~




SSSS : maaf kalau info salah.. tak mampu nak singgah masuk even kawan ada hantar link.. GAYATT!.

No comments: