Saturday, June 11

Semarak Cinta Ally dan Fiqa

tajuk entry tak bley blah..
padahal bukan ada benda nak cerita pon..
nie gambar bebape minggu lepas dah..
tapi ye lah sibuk semak sana semak sini..
tak menyempat nyempat nak upload..


mood : typing mesej..

''awak kita nak pegi mana hari nie..?..'' - dara

 ''ntah la wak.. dah tak tahu dah nak pegi mana..'' - teruna

''erm kita p jogging seharian kat Pudu Ulu je lah..'' - dara

'' dah toksah nak mengarut.. siap siap jap g saya ambik..'' - teruna



dan untuk pengetahuan semua..
aku adalah manusia yang memang selalu lambat dan menyakitkan hati kalau nak tunggu bersiap..
banyak sangat tempat nak kena tepek bedak..
pasal tu lah asyik kena bebel ngan teruna gemok tu jer..
aish..


mood : AntaraValley

''wak.. ada sale ke kat sini..?..'' - dara

''dah kalau de sale je ke boleh datang sini..? apa ke merepek soalannya.. aishh..'' - teruna

''tanya pon nak marah.. wellkkk..!..'' - sambil menghadiahkan sebuah sepakan kat bontot.. PADAN MUKA.



so perjalanan tanpa motif pon bermula.. cekidout gambar je lah..



tengok puzzle puzzle tu santekk weh.. tiap kali aku p AntaraValley nie mesti p sini.. tapi nie la idaman yang memang aku takkan dapat sampai ketua.. mahal terhamett..







nie plak ada dia buat deco pasal Pirate besempena POC haritu.. besaq and real weyh..
soalan aku pada teruna.. 

''yunk.. nanti bila dia dah tak guna menda menda nie semua dia nak letak kat mana eh.. membazir je kan buat cecantik..?..'' - dara

''dia letak kat sini.. simpan tuk kahwin kita nanti...''  - sambil meyelak hidung dengan muka mintak semut api..

sengallllll.. buat sakit hati betul dapat pahkwe cengini.. dah malas layan..





-TAMMAT- 

4 comments:

shiema sufian said...

comelnye gmbar :)

'Izzaty' said...

antaraValley pun boleh la , haha

Raden said...

kim slm boipren!

piko said...

tenxs shiema...:D

zaty..ye betul.. pon bole.. hahaha

raden.. nanti ai sampaikan ye...:))