Wednesday, June 15

bosan untuk hidup



hari hari ke kelas ibarat hari tanpa kata dalam hidup aku.. cukup memenatkan..cukup membosankan.. cukup menghayunkan kaki dalam keadaan terpaksa.. cukup membebankan bahu tuk bawak beg penuh kiri kanan.. cukup memaksakan mata tuk tengok gelagat gelagat kepelbagaian manusia.. okey dah cukup sampai situ norapikah..

bab bagi alasan serah lah kat kau kan.. sebenarnye aku tak tahu nak hupdate apa.. nie entry ketiga aku taip after the first one yang sedikit merepek meghaban and the second one yang berimaginasi terlebih fakta.. sangat menggayatkan.. 'hari tanpa hupdate belog ibarat jari mengumpul lemak'.. so harus taip jugak untuk tidak mengemukkan jari aku yang sedikit runcing nie ye..*eceh tersedak cik elia..

harinie kekelas seawal 8 pagi.. malangnya terlupa kelas start pukul 8.30.. masa itu emas sunggoh untuk landing atas tilam lekuk aku.. haissh.. disebabkan ada setengah jam masa free so perlu dipergunakan sebaik mungkin.. kejar ke cafe makan kuey teaw goreng 2 hengget.. sedap wooh.. 

class just gap pukul 1 sampai 2.. sejam je wehh.. sadis betull.. time tu lah nak makan.. time tu lah nak solat Zohor.. malangnya solat didahulukan.. maafkan aku wahai perutku yang sedikit terkehadapan sejak kebelakangan ini.. pagi tadi aku dah layan kau kan.. so sekarang time kau merana plak okey.. 

sambung class seperti biasa.. banyak soal jawab dengan lect aku harinie.. probnye bukan pasal bahan lecture tapi hal hal dunia dan remaja.. layankan aje lah.. banyak ilmu dapat wohh.. *konon tadi nak cerita pasal hal nie lah tapi tak de idea.. asyik tulis pepanjang pastu delete.. gayatttt..!

saat paling menghorraayykan adalah time pulang ke rumah idamanku.. balik balik terus masak.. perut dah merana sepanjang hari.. sup sayur ngan sardin penyelamat perut jadi habuan.. sangat tak matching ye padanan makanan tu.. tapi tak pe.. student memang macam nie.. maka kesimpulannya lunch aku pada pukul 6 petang...-.-''

sekarang ada kat depan lappy.. baru lepas siapkan assignment english about the arguement in an article.. dan jugak baru lepas mewangikan diri sebelom tidur.. saja je order satu set paru paru berair kan untuk bekalan masa hadapan.. tak lupa jugak tempahan spect mata tebal selipar roxy akibat menaip dalam gelap.. hahaha..

okeylah.. time to sleep.. dah tak nak jadi aunty tua pakai spect berukuran latop di usia muda gigih nie lagi.. mesti bosan kan dok cerita pasal aku je.. nanty lah esok aku fikir nak hupdate pasal menda best best sikit..*bajet sunggohh.. k bui..
:D


-TAMMAT-

No comments: