Monday, June 27

aku minat dia.. tapi belom tentu dia minat aku.

nak cakap ke tak nak..
tu ayat paling mangang aku selalu baca..
dah nama kau dah tulis tu tak payah pikir lah nak cakap ke tak nak..
so just let it go..!


aku suka dia..
tapi disebabkan dia mak aku hambat abang aku sampai tersangkut telinga kat pagar..
aku teringin nak pegang dia..
tapi disebabkan dia jugak abang aku menyorok bawah kawah gedabak besar dalam stor..
aku rasa macam nak cuit cuit je dia..
tapi apakan daya..
suara dia belom tentu semua orang suka dengar..
BINGIT lah vooodoooo..


tapi aku suka dia..
aku jalan mana mana and aku ternampak dia terus aku usap usap badan dia..
aku pergi PERTAMA..
ramai gila kot yang macam dia cun cun hensem hensem belaka..
tapi VALUE jangan cakap lah..
berdeting deting tepi telinga aku bunyi tabung pecah bederai sebab nak membayarnye..


tapi kalau aku dapat dia..
takkan aku nak berdikari sendirian..
aku nak mintak pertolongan sape nak GELETEK dia..
sebab aku memang tak pandai nak membuat rabaan secara terpaksa....
banyak plak tu part yang kena RABA..
tapi ada la yang aku dah belajar sikit sikit kat Utube yang ringan ringan je lah..
tapi tetap kurang pandai..sighhs..-.-''


perlu ke tak perlu aku miliki dia..
kalau aku tak dapat tak pe lah mungkin nanti mana tahu ada rezeki aku jadi akauntan negara..
aku ambik yang VALUE besar besar sikit..
nanti best sikit jeritan dia pon kuat kuat bila aku raba dia..
erm mintak mintak lah dapat kan....
tapi rasanya time tu orang cakap aku layan barang lama kot...
tak pe.. it's okay..


dah kau nie kenapa dok kerut kerut kening..??
pikir behluuuu lah tu....


kembalilah ke pangkal jalan wahai pembaca pembaca ku..
ini hanya penceritaan tentang apa yang aku suka..
teruna berdada tuff... nopp sama sekali..
kereta beroda 8.. OMMGAYY.. lambat lagi..


penceritaan nie bekenaan sebuah benda je..
cubalah korang pikir pikirkan apa..
hint nye kat pekataan aku gabak gabakkan tu..
aku malu nak bagitahu korang semua..
cukuplah luahan je..
nanti aku dah dapat aku tayang kat korang semua ehh..
k bui..
salam...:D


pandang bebetol mungkin nanti anda jumpa jawapannya..:D

3 comments:

mr pot n mrs lat said...

nice entry .
wat suspen jekk .
engat kann ape lahh tadi .
haha ~
erm ,
jom lahh singgah blog kami .
ade entry baru 'gurauan semata mata' .
tinggalkan komen .
klaw rasa entry tuhh menarik ;)

piko said...

tenxs mrs lat..
eh betol ke mrs nie.. kang japg mr dia lak.. hehe

okay piko will be there..:D

piko said...
This comment has been removed by the author.