Sunday, July 10

Cerita ku di Bulan Ramadhan

Santai Bersama BEN ASHAARI


Setakat nie tak ada lagi rasanya perkara paling nakal aku pernah buat masa bulan Ramadhan.. tapi yang dah semula jadi tu mungkin lah.. hehe.. selalunya masa kekecik dulu puasa hari first aku mesti nak terbatal je.. ye lah lupa kan.. balik balik sekolah je terus bukak peti teguk air strobery merah menyala menarik pehatian tu.. 
perghh lega je rasa.. tak pasal pasal kena jeritan separuh kampung boleh dengar dari mak aku.. cecepat pergi kumur sambil tinggalkan sikit rasa stroberi kat anak tekak.. noob betoll...


kat Pahang selalunya bulan puasa mesti ada musim buah.. apa lagi time bendera merah aku tegak berdiri nuhh duduk hujung pokok mutan,langsat,manggis durian lah.. hambek kau.. tak tahu malu punya anak dara dah lah tak poserr.. 

pernah sekali ayah aku dah acu senapang kat aku tahu tak.. ye lah dok tengok pokok manggis bergoyang sakan time bulan pose.. mesti lah ingat beruk ke monyet ke.. tak tahu anak dia yang bakal jadi perdana menteri nie bergayut ayas pokok.. lau tak,tak ada dah budak semak nie...;D


tu lah nak citer pepanjang memang tak habis.. tu je lah dulu rasanya.. tunggu mood bulan ramadhan nanti pulak. tenxs Bro Ben buat ini segmen.. tak sabar rasa nye nak poserr.. k done..


-TAMMAT-





*nak join tekan banner..


5 comments:

nur said...

NAKALNYE..

ALL IN ONE

JOM TENGOK GAMBAR BEST!!
JOM KE: ALL IN ONE

cik kia said...

hahaaa lebih kurangggg mcm cite cik kia je ;)

mawar puteh said...

hahahaha...senapang tu,,syukur lah tak kena tembak..;P

aimie amalina said...

hahahah..dasat ni..smp kene bersenapang..hihi


bru follow ni

http://aimieamalinaazman.blogspot.com/2011/07/cerita-ku-di-bulan-ramadhan.html

piko said...

nur : :D

cik kia : ye ke..mybe serupa tp tak sama kot.. hehe

mawar putih : tahu tak pe.. lau tak tak pasal pasal je susahkan mak ayah.. hehe

aimie : tenxs follow sini..:)