Tuesday, July 26

Lovebite sampai ke kaki..

dah lama tak menaip.. dua minggu nie bizi sesangat.. esement beratur kena hantar.. exam berbaris nak kena conteng.. bangun seawal subuh, tengah malam terus tidur.. so petang ni ambik kesempatan jap hupdate blog semak aku nie..


so wasssuupp pasal lovebite nie..?!. ini bukan entry lucah yang dok nak mengutuk sesama manusia yang tak mendatangkan untung mahupun incremental profit yang sangat tinggi yer.. nie nak cerita pasal lovebite yang mungkin halal...*boleh ke..? :D


aku tak tahu lah semua orang pernah kena ke tak.. tapi rasanya semua tahu kan penangan pelesit kat badan kita.. aku pon tak tahu menatang tu bentuk camne.. rupa camne.. wujud ke idak.. tapi yang aku tahu memang badan aku selalu dapat 'lovebite' dari menatang nie...


kadang kadang aku takut gak dengan kesan yang aku dapat nie.. tapi sebab adik beradik aku yang lain dan tak ketinggalan mak aku pon selalu kena jugak lebam lebam gigitan camtu.. lagi lagi bila time mak aku tak sihat.. makin besar lah kesan tu timbul...so  korang pernah tak..?


sampaikan one day besar nak mampus kesan lebam tu kat kaki aku.. perghh memula tu ingatkan aku ada terlanggar pape ke.. siap pergi ambik botol air ketuk sebab tekan tekan tak rasa sakit pon.. finally teringat malam semalam aku mandi lewat malam..*exchelly tiap tiap malam..-.-


dan satu lagi kesimpulan kecil yang aku buat.. menatang nie tak dek lah wujud kat area area kampung je rupanya.. *pemahaman dungu cik norapikah dari kecik bahawasanya kat kampung je banyak antu, kat bando tak dek..-.-'' .. rupanya time aku kat KL pon still ada jugak menatang nie hinggap kat badan.. then mula lah timing mandi akan jadi secepat dua tiga kali bilas then terus siap..


sebabnye tetibe terbayang mana tahu pelesit tu rerupenye hantu yang jenis sangkut kaki kat atas bahu then kepala ke bawah... arrrghhh seram siooott... meh aku bagi contoh nak...?


lau camnie kompem esok pagi je lah aku mandi..:D


haritu ada jugak aku search kat google pasal pelesit nie.. then aku baca kat blog nie.. try la pergi usha.. nie memang buat ketakutan aku jadi mandi style ribut badan tak kena air.. TERJUN SINI kalau nak baca..



-TAMMAT-

No comments: