Tuesday, March 29

inilah masanya...

tengah tengah online..
nampak cik didi punya status...
mak aih...
jadual final exam...

bertafakur seketika....
errmmm..

open new tab...
start google uitm student portal.....
yes..! tak 'JAM' lagi...
ambik kertas..
ambik pen....
salin satu demi satu...

"AIS-21 April pukol 2 suku sampai lima suku.."
"MAF -24 April pukol same jugak dengan yang kat atas...."
" Erm... fuyoo banyak nye gap....."
"Next... FAR-27 April pukol 9 sampai 12 belas.... okey..."
'' Hurmm..ECO- 1 May pukul 9 sampai 12 jugak..ermm..''

cam ada yang tak kena jer...
daaayymmnn..!
1 May.. 
abes plan aku...
caiiitt....
demi masa depan aku sanggup berkorban....
tak pe lahh....=(
lagu merdeka berkumandang di cuping telingaa....
*tak dramatis langsung..!!.. porachiit...!

sekejap nya...
baru semalam aku daftar sem empat...
baru semalam aku kelam kabut kumpul duit nak bayar yuran daftar...
heeemmm...orang susah lah katakan...
baru semalam jugak rasanya aku jumpa pensyarah baru....
xcept madam Nurain gOjes yang ku cinta lah..
*cewaahh bodek carymark sikit.. :D
semalam jugak aku jawab Quiz 1...
jawab test 1......
tiba tiba harinie dah kua jadual final exam...
hurrm.....

tu lah kan.. 
masa tak tunggu kita...
lagi lagi manusia yang tak pandai hargai masa macam aku...
tahu buat....
tahu menyesal.....
entah bila nak berubah.....

tapi tak pe lah...
tak ceria lak idup kan lau manis manis jer...

sudah sudah la nOrapikah oiitt ngarott..
okey...
wish me luck okey....
ingat..!
doakan orang lain....
nanty ramai yang akan doakan awak balik..!..

so...
jom study kengkawan...
nanty kita remove dean list AC110 tuh ye..
replace ngan nama kita lak..
hehehe..
jaatt noobb....

nah muka budak semak.. dapat hadiahh woo dari madam Nurain gOjes sebab full ousee tuk subject die... hahahaha...:D

tenxs Mam for the Tobelereno and for the Ferrari rosheloo..*suke aty aku je eja*... kan sonok dapat support nak blaja cmnie.. hehehehe...

No comments: