Monday, March 21

macam mana nak lupa kalau.......

setiap minit aku pandang kau..
setiap minit aku dengan kau..

setiap minit aku mesej kau..

setiap minit gak aku bercerita dengan kau..





kau tahu semua yang aku buat..
aku berada kat mana..

aku makan apa..

aku nanges atau aku senyum..

aku berjaya ke aku jatuh..



dah lima tahun
dah lima tahun aku menghadap muka kau..


dah lima tahun jugak aku membesar depan mata kau..

aku tak cukup duit kau hulurkan..


aku tak ada makanan kau suapkan..

aku tak boleh jawab exam kau nasihatkan macam macam..


kau nyanyikan aku lagu..
walaupon kau tahu suara kau tak sedap macam suara aku..



kau bawak aku jalan macam macam tempat..


dan kau manjakan aku dengan apa yang aku nak..

so.. 
macam mana aku nak benci kau.?
macam mana aku nak merajuk lama lama ngan kau.?
macam mana aku nak marah marah kat kau.?
kalau..
kau sorang jer yang selalu temankan aku..
dodoikan aku sebelum tidur dengan kata kata manis kau.!
kejutkan aku pagi pagi nak pegi clas.!
nasihatkan aku jaga aurat dan sebagainya..!
macam mana aku nak buat semua tu.?

setiap hari aku nanges..
kenapa Tuhan temukan aku ngan kau..
sebab tu takdir Nya..
aku tak boleh tolak..
aku perlukan kau.
cari lah aku..
aku janji kali nie aku tak diamkan diri lagi..
aku cintakan kau..
please..
datang..!
i'm really miss you..=(..
separuh mati...=(
pleaseee...
air mata aku gugur lagi.....

2 comments:

Nymphadora said...

wei..camne ko wat lagu tu? widget pe ko pakai..eeitz freakin cooooollll beb..!!

pico said...

hehehe.. try search gratisan musik.. and then chose ur fav,next add the html gadget in ur design..copy n paste.. done lah sayang.! that song truly come from my bottom of heart. that's why itx freakin cooll. haha