Tuesday, March 1

Seharian bersama Faizal Tahir..

amacam.? jeles tak ngan tajuk entry aku tuk harini..? haaa.. baru yu allwss nak kuar ayat camnie tuk ak..

fuhh..!
gempak..!
lucky giler kau..!

sambil mengangkat muka...idung kembang kembang.. kening jongket jongket..seterusnya berkata kau jeles kan.. see.. sape tak kenal ngan piko yang serba boleh nie..
 after mengeluarkan kata kata yang takbur aku memalingkan muka kebelakang..  lalu berjalan dengan ego+angkuh sekali...baru beberapa langkah berhenti aku memalingkan muka semula..

weyh..
aku tipu jer...=).
jangan marah erk..
nama pon aku serba boleh..
include ngan PENIPU la taw..
hehe

caiitt.. bagi penendang+penyepak+penyengkeh+pen...+pen.. and segala jenis pen la.. padan muka kau norapikah.. kenyang harini makan lauk anak beranak 'pen' belaka.. (-.-)''..actually tak de niat pon nak tipu.. *acecece.. da kena segala bagai pen baru nak actually actually..

betol nie aku series..d-.-b..tadi tu saje jer.. hehe.. tak mampu sampai di benak hati aku untuk berketemu dengan pak hencik superman tu.. dia pon takut kott nak jumpa aku.. budak semak bagai sape nak jumpa.. okey berbalik pada cerita.. sebenarnyer aku keluar dengan En.Perasan Faizal Tahir+Izwan Pilus sahaja.. aku tak tahu la sape yang sangat sengaja merabunkan+membutakan mata mereka memberitahu sejujur jujurnya sehinggakan 'si perasan' nie perasan terlebih+garam+gula+ajinamoto+super ring dan banyak lagi lahh.. aku tengok muka dia macam muka dia je lahhh.. aiishh.. *maybe dah lima tahun aku kenal die sebab tu aku tak perasan kot..*cett ade kena mengena ker...dah dapat hint kan.. hehe..

okey double actuaaly nyer adalah aku keluar dengan si Pakwe akulah.. after i sit for examination on both my enjoyyabalinesssuumpahsakithaty's day he said that if he wait till the noon to bring me out ofcoz it will lost his cuties adorable mucho amoo..whyy.? haha.. *haha.. he said that i'll turn into crazy selekeh machin's awekk cox of ketensionan yang dah triple hundred ..! urghh how could you know bout it my darll..?..caitt sudah la norapikah.. after aku sesampai sampai jer kat rumah pak hencik perasan pon datang pick up aku..

oke dis is the pathway kami berdating..pertamaly kompem kami pegy melantak.. die tahu muchoo amoo die nie seminggu melantak megi ngan nasi putih telur goreng aje tiap tiap hari.. nie yang buat saya sayang hensem saya neyh.. hehe..the.. dah penuh isi minyak perjalanan pon bermula.. and perkara seperti hari hari lain akan berlaku..

budak semak(BS) : awak.. kite nak pegy mane nie..?
budak perasan(BP) : ntah la wakk.. saya pon da tak tahu nak pegy mane..
BS : ermm.. kita p ampang point nak tak..? karok karok (padahal tak de point nak p ane )..
BP : erm.. tak nak la.. jauh la..( tak munasarawak langsung )
BS : oke saya ikut awak je la nak p ane lau camtu..
BP : oke.. kita p tengok wayang erk..
(lokasi: pusing roundaboard due tiga kali..*sweet kan..haha

i thought kitorang akan menuju ke leisure mall.. but tibe tibe budak perasan ambik u turn n cross jalan menuju ke simpang tesco cheras...
dalam hati aku : ade wayang ke kat tesco.? 
seee.. lembap kan budak semak nie.. hahahahahaha.. budushh..

pandai kan die.. bagi suggestion punyer la best.. lastly pegi tempat len.. adeh.. die cakap buat ape nak abeskan 25 ringgit tuk menda yang tak mengenyangkan.. pegy tesco dapat beli macam macam lagy.. *erm ye la sayang..lepas satu dua jam kami memusing musingkan kepala and beli beberapa barang kami pon pusing la kat bawah plak..

unfortunately...*sebenarnyer unlembap infoly...kami orang berketemu dengan karok box kat bawah tu.. n dengan xcited nyer aku pon menunaikan lah cita cita aku nak berkarok tadi..n then beli token pilih box n start pilih lagu...maka penyumbangan dan perasanan kami pon bermula..nie beberapa pitcha aku sediakan..pandang pandang jeling jeling lah ye..





*ade pitcha yang xtravanganza sikit erk.. hehehe..

after dah guruh berdentum dentum kat luar kami pon pulang ke pangkal jalan.. otw balik kami singgah jusco dulu tuk beli cd for my presentation nanty.. sempat beli wafer sebagai tea time kami.. hehe.. the melepak+melandingkan diri di atas rumput dengan bahagia nyer di Taman Pudu Ulu.. nie gamba budak perasan+budak semak..







see.. skang ak da lambat agak agak sejam tuk pegy ke clas..papai readers terchenta..
hehehehe..
chow cin cau..
As Salam.....

sapu seket semak semak : tenxs budak perasan.. sangat release tension n sangat bahagia and gumbira taw taw taw...nanty bawak saya pegy sane sini lagy erk
hehe..
luv you so much ler muchoo amoo..=)..



No comments: