Tuesday, March 1

try test jadi actor

simple words aku sebagai manusia yang bukan hidup dalam golongan kat atas tu 

SUMPAH SUSAH GILER...!
PENAT..!
MELETIHKAN..!

sama je la tu..adeh..

after aku dah melalui sume tu aku berfikir..
---> macam mane lah pelakon tu boleh bergantung hidup nak cari makan pakai dengan due puloh empat jam berlakon sepanjang hidop..?

*ala kau ni piko kompem la lain.. dorang berlakon dapat pitihh.. mu dapat gapo.? 

ye aku sedar siapalah diri aku.. cait.. xtra tachin plak.. nie la pasal nyer kalau budak semak bagai tulis blog.. da bole sampai ke uzbekistan da merapu.. oke berbalik pada tajuk tadi.. about two weeks ago, we are assigned to create a short+roleplay+shortform+sengal+nerd+bored+kaku video..
so after discussion last two weeks we agree to shoot about ENVY AMONG WORKERS.

so kalau da shoot mesty ade v/camp or camera kan.. kalau da de camera ape lagy.. berlambak la muka aku kat dalam tu.. oke.. mari cik adik,cik,akak,cik abang,cik nenek,cik atok sume.. kita tengok bakat lakonan norapikah cute, syazrina mekmok, aliff azri sengal,and kak wanie.
oke citer kat gamba je la.. nak membebel panjang panjang aku bukan tahu nak tulis ape..

nie ngan discuss scene..buat skrip sume.. fokus.. fokus..



my team members


finally.. lyric cantik onne..! siappp.


nie beberapa pictha sepanjang shooting.. mood-actor.(^-^)''








finally.. itx done.. have a great experience.. cry and love together..




No comments: