Saturday, August 13

norapikah vs baju raya..

orang lain dah boleh buat kain buruk dah baju raya, cik norapikah baru sesibuk nak pegi beli baju raya.. cehh ketinggalan zaman sunggoh kan.. hehe..


area 2pm after teruna habes kerja terus gerak ke jalan TAR... panas toksah nak cakap lah.. dah lah pagi tadi sahur main sumbat je sebab bangun lambat.. sedaya upaya aku menyorok belakang teruna kat atas motor konon nak prevent air dalam badan aku tersejat.. malangnya cara tu sangat tak efektif..


macam biasa hari sabtu jalan TAR memang penuh lah.. lagi lagi dekat nak raya nie.. aku pandang orang ramai dah macam coco crunch yang melimpah ke ladang gandum dah rasanya.. kompem badan aku melayang layang jap lagi kena langgar ngan orang nie karang..


so misi mencari baju raya pon bermula lah.. baru masuk kedai yang nombor dua hujan dah mula renyai. adeh... misi harus diteruskan jugak sebab wekend yang seterusnya memang aku tak free sebab minggu tu penuh dengan test.. habis dua tiga lorong pusing test baju semua tak kena dengan size badan aku.. masalah masalah..


lastly repeat semula kat tiga kedai pertama yang aku masuk tadi.. pergerakan manusia manusia dah terbantut akibat hujan yang dah bertambah lebat.. sampai aku nie dah jadi macam budak kecik dah menonong nonong kena tarik ngan teruna.. tanpa pikir panjang terpaksa jugak aku sebat baju yang agak mahal bagi pelajar yang papa kedana macam aku nie walhal sebelom tu limit kononya below 100 je..cait.. akauntan tak dek masa depan sungguh..


tapi apa yang penting teruna yang semangat lebih sebenarnye suh aku beli baju tu sebab dia suka sangat ngan baju tu.. aku pon tak tahu nape.. lagipun teruna dah bagi diskaun 40% kan so rembat je lah.. hehe.. btw sangat memuaskan sebab first time norapikah beli baju kurung yang fixed bebetol ngan badan.. 


so mempersembahkan...:D



baju raya norapikah



cantik tak..??
.
.
.
okay sila jangan percaya... haha tak gila plak kan norapikah nak pakai baju cenggini.. mahu kena kahwin terus.. baju raya mana boleh pakai and tunjuk lagi sebab belom raya kan.. hehe.. nanti plak cerita pasal teruna vs playboy.. dah penat menaip.. bui..



-TAMMAT-






7 comments:

bukanretis said...

nak percaya jugek...nak percaya!hihihi
btw,nice blog.keep in touch ya! :)

piko said...

okay.. anda dibenarkan untuk pecaya..-.-.. opcox sebab piko memang suka menyemak.. hehehe..;D

Anayeiza88 said...

dah follow ^_^

Anayeiza88 said...

dah follow ^_^

piko said...

tenxs..:)

izzatizham said...

haha..cantik baju raya..
aku pun g jalan tar gak smlm..
x jmpe lak cik norapikah..=D

piko said...

laaa... ye ke.. p shopping jugak eh.. lau tak boleh kita kongsi duit beli baju 3 pasang 100 kan.. hehehehe