Sunday, August 7

aku rindu sayang kamu..

tak sampai sejam dah rindu teramat amat.. adeh.. nie la dinamakan cinta dan kasih sepanjang zaman.. baru seminit tak jumpa sudah bagaikan setahun berjauhan... dah nak meleleh plak cik norapikah nie.. 


jap nie bukan pasal my teruna.. bukan jugak pasal my admire.. jauh sekali rindukan aseement.. dah lama aku tak hupdate.. menikmati detik detik bersama family kat rumah.. even......


hari jumaat haritu niat aku terbantut separuh jalan nak pulang ke kampung halaman.. nie semua mak cik jual mertabak tu punya pasal.. aku keracunan makanan.. *nampak sangat norapikah gelojoh kan makan tak check dulu okay ke tak..


aku pon diangkut ke Puchong untuk menghilangkan titisan air mata akibat menderita tak dapat balik kampung.. sob sob...


tapi Allah tu Maha Adil.. Dia berikan aku dugaan tak dapat jumpa mak ayah tapi Dia berikan aku si sunshine nie sebagai pengubat segala lara dan duka.. dah lama tak jumpa dia.. hilang sakit perut aku dok tengok keletah dia.. alahai anak ibbuuu...


dia suka sakat aku tengah online/ layan movie..


punya lah susah nak tangkap gambar budak cinee nie..


see.. muka bukan main daring yuu pandang kat ai... sambil tu jerit "tak nak..tak nak..''


tapi bila senyum... semua marah,sedih,sakit luruh hilang semua semua.. aihh..<3


paling seronok bila SYAZA QASRINA dah pandai panggil ai IBUU... heaven nye..!


even kekadang panggil aku 'mama' , 'papa'.... main bedal dia je panggil sesiapa macam tu.. tapi tak apa.. tu pon dah berbaloi dia kenal mak cik dia nie lagi.. hehe..



nanti besar jadi budak nakal tapi baik taw.. boleh teman ibuu pegi shopping.. haha.. dah nak 3G dak ketot nie jap.. bui..


-TAMMAT-




No comments: