Friday, August 19

AKU DAN JALUR GEMILANG




norapikah masuk contest cik EKIN lagi.. sebabnye.. contest cik ekin memang menarik tertarik.. hehe.. so nie lah hasil gambar yang telah digodek dan ditambah lukisan yang burok daripada cik norapikah.. maaf la kite tak dek photoshope bagai.. semua lukis guna tangan @ paint je.. sob sob..




so cerita pasal menyambut kemerdekaan, tahun lepas adalah buat pertama kalinya norapikah berpeluang menunggu detik detik MERDEKA di DATARAN MERDEKA.. sadiss kan.. sebelom sebelom tu bukan tak pernah tapi asyik asyik pergi pastu tak sampai lagi tempat gathering tu bunga api dah meletup dush dush... JAM TERUK kan... aishh..


last year teruna yang bawak.. memula pergi naik motor separuh jalan then nek lrt.. senang tak payah susah susah nak risaukan motor kalau bawak pergi sana.. jux jaga diri sendiri je.. 


so dengan lafaz naiff lagi jakun  tu lah buat pertama kali letupan bunga api yang ntah berapa das meletup atas kepala norapikah sendiri... sebelom sebelom nie asyik asyik duduk kat dataran kuala lepeh tu macam ada karnival je asenye.. tak dek feeling langsung sebab tak ramai orang... dan tahun tahun yang lainya just sambut atas katil dalam dorm.. sebab duduk hostel kan mana boleh pergi sambut merdeka... sekian...


some pitchas of us on that day..:))



so aku nak tag 

dak ANIS
dak ARIN


selamat mencuba..


-TAMMAT-



6 comments:

ekin alias said...

BAJU BOLA MALAYSIA tu pnting :D heeee

thanks piko... :D
gudluck yep

piko said...

hehe.. tu je gambar piko yang ada ngan bendera yang lain semua sencored..

tenxs..:))

sharifahzakiah said...

semangat kemerdekaan btul norapikah ni. hehehe emm kak z mne pnh smbut mrdeka yunk :\


btw, thnks tag ! :)

piko said...

hehehe.. tu sebenarnye lebih ke tak sabar nak raya...:D

ramalankajicuaca said...

piko, x reti edit gambar masuk kat gmbr bendera.. =D

piko said...

xpe nanti esok kita snap gambar kat kolej ye.. bendera kan banyak..:D