Wednesday, May 25

siapa cakap repeater tak boleh berjaya..?

ceyhh..
tajuk entry macam sedih benor awok neyh..
ibarat melukut di tepi gantang pulak..


okey jux say it..
26 May 2011..
dah dapat result...
apa yang aku jawab tyme nie.. examinanioss
oh tak tahu.. yang nie laaa...peksaLah
erm okey tak tahu jugak ye.. yang nie yang penah citer dulu dulu tu..-.-''
ala.. yang time orang study aku pegi hupdate belog tu..
ala.. yang orang sibuk mentelaah dua tiga buku aku dok mentelentangkaji movie yang berderet deret tu..
takpon yang orang sibuk tidur dua tiga pagi study tu..
aku pon tidur lambat jugak..versi main poker..
bertamadun sungguh..

okey berbalik kepada result..
syukur ke hadrat Illahi..
Allah masih sayangkan aku..
beri aku rezeki yang lebih daripada sepatutnya yang aku dapat..
still beri peringatan kat aku supaya belajar lebih rajin..
*kesian mak kat kampung tu..
kan..?..kan..?

so, aku rasa semua buat entry tak letak result kan..
tak apa aku bersyukur dan bangga dengan apa yang aku dapat...
sem nie aku dapat 3.99 jer..
ahakss..! mesti juling biji mata kau baca kan..
^-^V..
tak lah..
aku tipu jer sebenarnye.. 
ciput je aku dapat..
just 3.20..
mesti dalam hati 'ala mengelabah minah nie..result sipi sipi kentut aku pon nak tulis jugak ke..'
eh.eh.. try pegi belaja dip accounting guna basic civil engineering dapat ke tak..
dapat..? kalau dapat kau memang otak delima lah aku cakap..
rasanya tak ada apa apa lagi dah aku nak cakap..

ribuan terima kasih..
kat mak..
kengkawan..
lect..
dan tak lupa kat otak saya..

TERIMA KASIH..=)




sapu sikit semak semak : woot woot.. nak mintak habuan daripada teruna.. sapa mau ikot..?

2 comments:

zamira said...

weh2...baik x??tolong buat header blog utk ak...ak wat xcntik..hehe..

piko said...

hahaha.. boleh jer la sayang.. tapi kena buat kosong lah... aku tak de photoshop..:D