Tuesday, May 10

5 - HHTA - ciri ciri yang menjadi tarikan aku..?

salam.. berjumpa lagi.. buurrpp.. oh maaf baru habis melangsaikan dua bhiji buah mangga selepas mengkhetedarah 3 pinggan nasi.. okey.. jangan fikir negatif.. mana ada aku bela hantu raya haji, hantu raya aidilfitri, pocong lompat bagai..  inilah diri aku.. sentiasa berusaha untuk tinggi dengan makan dengan kuantiti yang banyak.. oh.. sungguh gayat prinsip itu..

okeyh.. apa yang aku nak sahut hari nie..? 


What Kind a Person that Attracks Me



agak mencabar ye title tuk kali nie.. mana tahu nanti terlepas cakap pulak nama nama yang aku admire.. sighss..  kecewa lah teruna aku nanti.. manusia jenis apa yang selalu menarik perhatian aku ye.. okeyh aku cuba listkan sekurang kurangnya sepuluh.. tapi tak janji.. kalau buang kosong tu pon dah kira okey kan.. :D

hidup aku suka memerhati.. tapi bukanlah kategori kategori hyperjakun ye adik adik tinggi.. okeyh mari kita mulakan pencarian bakat..


okeyh bagi seorang perempuan lembhah gembhalhai macam aku nie opcoz la lelaki gagah berdada tegak berkepak helang bertangan drumstick yang menjadi perhatian aku kan.. tapi sebenarnya tak lah sangat sangat tegak sampai geli nak pegang tu.. bukan yang tu.. nanti aku gambarkan.. buatpe nak tengok lelaki yang setakat muka hensem sampai ABC pon tak tunggu lima minit nak cair, tapi lembhah gembhalhai macam aku buathape.. maksud aku bukan lah tak berguna.. ada jugaklah guna nya.. buat hiasan tepi tepi kolam renang ke.. tepi akuarium ke cantik apa.. okeyh.. aku dah tak pandai nak eksepelain macam mane.. aku gabung gabungkan je lah gambar gambar nie buat santapan korang..


auchh.. macam nie lah kita suka (*except the ttaattoo) tapi sape tu..? cuba teka cepat...






eh.. bukan lah.. lagi lagi..



no..no..no.... bukanlah..!



beragak sikit... :/


 meh  la aku bagitahu.....

nie lah..



tadaaa..

okeyh cinta bertepuk separuh jari takkan terjentik.. fine...tak dapat yang tu yang nie pon jadi lah...:D


boleh lahh.. satu mata hala atas satu mata pandang dis gambar okey..:D



eh, belum habis lagi.. jangan ingat aku hanya minat tengok teruna teruna berbadan superhero okeyh.. dara santek pon aku suka tengok.. tak salah kan.. bukan untuk menyalahi haluan nafsu.. bukan sama sekali okey.. nama pun wanita hiasan dunia.. so dara tak cantik lagi pendek macam aku nie memang suka menghargai keindahan ciptaan Tuhan yang satu nie. yang nie tak boleh letak pitcha.. sebab...... aku seorang yang adil....semua wanita chantik chantik.. hahaha... kepada dara dara yang sememangnya cantik.. hargailah kedaraan anda sepenuh perhatian.. tag line jugak terletak atas hidung tersendiri..:)



yang next nie pelik sikit.. aku suka tengok peminta sedekah yang dot dot dot a.k.a pelik pelik sikit.. (*maaf jika bahasa aku kurang senang ).. entahlah nape.. disebabkan aku selalu berulang alik naik perkhidmatan awam nak balik dari Cheras ke Puchong, so macam macam pengemis la aku jumpa.. siap hafal lagi dia nie  port kat mana, si polan nie kat mana, si anu nie kat mana.. wahh terer jugak aku..so aku suka perhatikan dorang nie.. sampai sekali tu aku pernah tertinggal bas taw sebab ralit sangat perhatikan mereka mereka nie.. and then aku pernah terfikir nak tunggu dorang kat situ sampai dorang balik.. kemana dorang pergi.. ye lah kan.. dalam dunia macam macam boleh jadi.. mana tahu tengok tengok rumah dia lagi besar dari rumah usang aku kat kampung nie.. tu part time dorang after half day office hour ke kan.. okey aku merepek.. tiada niat menjatuhkan maruah diorang.. tapi berfikir tu kadang kadang mendatangkan hasil kan..erk..! (*p/s : yang paling aku suka tengok kat atas jejantas lrt maluri.. terer babe uncle tuh berdiri ada style.. nak tengok try pegi usha..:D.)


maybe ala ala macam nie kot posing die.. okey aku tipu..:)


okeyh.. aku rasa dah cukup sepuluh tu.. :D.. bapak penipunya... panjang panjang nanti buat orang tak mau baca pon kan..:D.. for those sudi baca sampai habis tenxs.. even cerita tak ada kena mengena dengan title..
bui salam..
jumpa kat next challenge..





'' menjadi diri sendiri adalah tarikan yang paling menarik..''




No comments: