Saturday, May 21

9 - HHTA - what happen to me.?


woott..woott..
salam semua nya...
baru dapat mood nak hupdate belog.. 


yup. persoalan di sini.. 'apakah..?' susah bagi seorang manusia bingaii macam aku untuk berubah dalam masa dua tahun.. ye lah.. human not perfect..always make mistakes.. but if we learn it in the best way.. we can change within a day.. betul.? ke tunggang tebalik ayat aku tu..? haha.. pape je lah..

apa yang berubah pada diri aku.. so aku kemukakan apa yang aku rasa je lah okey.. kita mana tahu kan apa yang sebenarnya berlaku kat diri kita.. nevermind, i'll try to find it by myself.. okey, then firstly yang aku nampak aku sekarang dah jadi seorang yang setia dalam menghargai pasangan.. (* plis berfikir dan buat kesimpulan secara positif ).. sekarang aku dah tak play play dah.. ye lah.. dah berusia 20 an lah katakan.. mesti dah berfikiran matang, selalu positif, dan tak main main lagi.. dulu tu.. erm.. dulu tu zaman batu.. tu yang dok kumpul koleksi tu.. for those yang kenal aku.. forgive me okey.. =)

dulu aku tak pandai bawak kereta..tapi sekarang norapikah dah pandai.. hehe.. gayat sungguh perubahan kau nie norapikah.. sesiapa pon boleh tulis perubahan macam nie.. hello.. kan dah cakap tadi nie je yang aku boleh nampak.. hehehe.. dulu nak pergi mana mana syik menyusahkan orang je arah nak pergi sana sini.. tapi sekarang pon aku stil menyusahkan orang lagi sebenarnya.. asyik asyik kereta hilang... asyik asyik kereta habis minyak.. okeyh.. bukan aku yang buat..*pusing belakang buka kekuda lalu lari sepantas kucing aku..*.
tutup muka dengan tangan kanan.. lalu cakap style Nabil..''norapikah dah tak rempitt dah..''..

dua tahun yang lalu aku adalah seorang pelajar sekolah yang memang kompem nama tertulis kat dashboard putih akibat lewat ke sekolah.. okay, yang bezanya sekarang rumah sewa aku tak ada dashboard tulis nama je sebenarnye..=.=''.. yup.. aku seorang yang sangat lemah lembap untuk kesana ke mari..so sape sape nak date ngan gua sila confirmkan sejam awal daripada tarikh okay.. nie tak ada perubahan pon sebenarnya..gayat..!

yang ni yang terkahir.. tulis pepanjang korang bosan nanti.. hehe... meh sini nak bagitahu.. aku dah naik 2kg sejak dua tahun yang lalu.. yesss.! akhirnya aku berjaya naikkan berat badan...!.. =.='' okay yang nie aku tipu.. sebenarnya berat aku tetap sama dengan berat aku dua tahun yang lalu... sighhss..

dah malas nak cari dah.. nie yang aku nampak.. korang plak..?




''biar ringan tulang jangan ringan mulut....''

No comments: