Sunday, May 8

oh sambung selingan semalam saja..

sudah penat hari siangnya menebar roti canai..
oh pada yang tak tahu baca lah entri ini..
petangnya pulak mendapat panggilan telefon dari abang ipar hensemku ..
oh kemana..?
mahu ke ict lagi..
oh ada banyak aplikasi baru..
boleh jugak..
barang free mana mahu tolak..

pukul 9.30 malam bertolak..
berbekalkan duit tol sehinggit..
sampailah kami di bumi Shah Alam..
erm seperti biasa saja..
tetap lampu yang sama..
pada mulanya sangat membosankan..
semua orang sibuk nak tangkap gambar aku..
pusing kiri.. klikklik...
pusing kanan klikklik jugak..
belakang pon begitu..
apatah lagi di hadapan..
sangat femeskah aku..?
perasaan saja mungkin..
dari jauh kelihatan..
banyaknya teddy bear..
tengok si teruna membawa untuk sidara mereka..
si bapa membawa untuk si anak anak kecil mereka...
oh ada jualan murah teddy ke.?
aku berlari lari anak..
ada permainan baru ye..
banyaknya tedy bear..

melihatkan skil skil pemain yang sangat tidak mengujakan..
aku pun ingin menunjukkan kepakaran tangan kurang panjangku..
berpusing pusing mencari tempat menukar token..
oh di situ..
watttt..??
satu token DUA HENGGET..?
apa ke gila nye..
serta merta niatku putus disitu..
kembali semula ke gelanggang permainan..
wah..
brader itu sangat macho..
senang senang sudah menghadiahkn 3 ekor teddy kepada daranya..
ini tak boleh jadi..
10 hengget menjadi mangsa pertukaran kepada token kecil itu..

aku mencuba di gelanggan pertama..
oh kurang bernasib baik ye..
*padahal tak kena langsung..
beralih pula ke gelanggang kedua..
yes..!
balingan pertama aku mengena..
caitt.. teddy kecil saja..?
bagi lah besar sikit...
kedekut betul..
berbekalkan hidung yang sedikit kembang aku pon beralih ke gelanggang ketiga..
main pancing itik..
memang takkan kena lah kan..
punya banyak anak itik tu..
kalau transparent tak pe lah jugak..
maka abislah 10 hengget di situ ye..

teddy kuda toin toin yang sempat aku grab..:)


banyak jugak lah aplikasi baru..
snow walk..
reptilia haram gedabak tuh..
geli geleman tengkuk aku melihatnya..
rasa aku lah..
tapi tak tahulah aplikasi aplikasi tuh dah lama ada..
tapi time aku pegi dulu tak ada lagi..
jap..
aku kena stop disini..
mahu pulang ke kampung halaman..
bui..
see you all next entry..
salam semua..



p/s : nanti nak pergi ict beli siap siap token kat luar.. murah sikit.. habiskan semua teddy kat situ.. padan muka brader brader kedekut tu.. hehe..;D

No comments: