Friday, May 6

1 - HHTA - jatuh dan bangun pada bulan ini

highs & lows of this month




hidup jadi manusia biasa memang susah.. bulan nie je aku rasa penuh dengan cobaan yang besar gong.. naik patah belakang aku nak tampung.. aku rasa tak dek kejayaan apa apa yang aku nak cerita.. jux apa yang mengembirakan aku bulan nie, start 1 May aku dah cuti semester untuk part 4. 1 May jugak aku menghabiskan sisa sisa final exam aku.. last paper Macroeconomics. kat tarikh tu jugak semua saudara mara aku berkumpul time kenduri kahwin sepupu aku.. even aku dapat join kenduri tu separuh hari jer.. buat aku still puas hati dapat jumpa dorang gelak gelak.. borak macam macam.. mandi sampan.. (perkara wajib dalam wedding kami orang..) yang paling penting aku jadi pemandu tak bertauliah yang tidak menjaminkan nyawa yang hidup.. fuh.. nasib semua penumpang aku panjang umur..


banyak perkara yang meleperkan diri aku yang dah sedia kempeng nie masa bulan May nie.. bulan nie jer asyik gaduh ngan pak cik teruna.. entah lah apa yang tak kena.. mungkin aku terlalu sibuk.. ye lah.. final lagi.. tergesa gesa balik kampung, pastu gerak ke kuantan, pastu drive back ke KL semula.. fuh.. sehari kadang kadang dua tiga mesej je aku reply kat dia.. sekarang dia dah macam dah tak hiraukan aku sangat.. tak pe lah.. tak elok cerita banyak banyak.. maafkan daramu sayang..:(.. bulan nie jugak aku akan dapat result yang bakal menDownkan aku.. entah lah.. macam kurang semangat jer aku ngan exam sem nie.. walaumacamanapon.. aku sentiasa doakan yang terbaik tuk diri aku...

''never give up as long as the failure is not come up yet..''






No comments: