Wednesday, April 27

Financial Accounting 3


kau bagi aku sepenuh harapan..
pukul 5 a.m. aku dah bangun.. 
belek belek badan kau..
badan mak kau..
badan kakak kau..
semua semua lah..
aku tulis apa yang patut..
buat kali terakhir maybe aku jumpa kau buat kali ni..

setapak aku melangkah aku makin nervous nak tinggalkan kau..
kita dah buat agreement kan kau takkan ikut aku lagi di masa hadapan..
kau carilah pengganti baru..
aku tak rela dah hidup dengan kau..
aku pun perlukan orang baru..
untuk aku capai impian aku kelak..

tepat pukul sembilan aku berlepas ke tempat baru..
tempat yang mungkin bawak aku ke alam yang lain pada masa akan datang..
aku nampak bayang bayang adik kau dari jauh..
dia pakai baju kaler pink..
aku tahu aku memang 'minat sangat' dengan kaler PINK..
sebab suatu masa dulu aku pernah jumpa dah dengan adik kau yang pakai baju kaler nie..
tapi disebabkan adik kau aku terkandas menggapai cita cita aku..
alaangkah malangnya nasib aku..

tepat pukul 12.pm.. 
aku sampai kat tempat aku tuju..
tapi macam dah salah arah je..
aku nak ke kanan..
tadi berapa kali dah aku masuk simpang kiri..
mungkin dah jauh aku tersesat..
aku tahu 'adik PINK nie bakal menganaiya aku lagi..
aku redha...

yes.! 
lepas dah tulis kat sini.. mood aku dah baik sikit..
layan karok kat lappy...
jerit sepenuh hati kat bantal....
habis dua tiga movie aku tengok..
tenxs Beak Jung So..
keCoolan anda membuatkan saya tertawan sehingga gugur semua stress..
cewaahh..!

FAR 200..
INGAT..!
JANGAN IKUT AKU LAGI SEM DEPAN OKEY..!
KAU DEKAT AKU BUNUH..!

wahh..
dah nek gila norapikah nie..
okey jumpa lagi di next paper...
doakan aku okey..
aku lemah lam paper ni..
okey.. bui...salam..


2 comments:

zatil said...

eheh. begitu puitis ayatmu :P nice blog aand i'm dropping by here to ask you something :) please kindly vote for me. i really need your help.win2k2

http://girlblogandmystory.blogspot.com/2011/04/people-i-need-your-help.html

piko said...

hehe.. sebenarnye ayat orang tak pandai bahasa melayu tu.. okey..i'll go for then next..