Saturday, April 23

baju apa awak ada.?

dara 1 : awak..! banyaknya baju awak brand grand grand..*belek belek satu almari

dara 2 : well.. i mana layan brand tepi jalan...*sambil tangan tebar roti canai..

dara 1 : semua cantik cantik.. material pon lembut je.. cantik...!

dara 2 : pilih la satu.. mane yang you berkenan... ambillah as a gift.. lagipun banyak yang i beli tak pakai lagi..*muka berlagak..

dara 1 : sure awak nak hadiahkan kat saya..???

dara 2 : sure.. ambil je lah..

dara 1 : tapi brand yang saya cari dari tadi tu tak de pon taw....*muka kompius + bersiap sedia nak tembak..

dara 2 : hello.. semua brand i ada taw.. you cakap je brand apa...!

dara 1 : telekung. nak solat nie.. dah lama masuk waktu...

dara 2 : erkk....*



kalau aku jadi dara 1sambil cakap aku buat muka camnie...



tapi kalau aku jadi dara 2 aku buat camnie..

memalukan..







just sharing during boring....
maaf kepada yang terasa...
dah solat semua..?
jom...:D

No comments: