Tuesday, April 12

i Love mat Tembak...

ape hal lagi norapikah nak membebel harinie..
i Love mat tembak..
sape mat tembak..?
mesti tertanya tanya kan..
alaaaa.. 
yang badan ketul ketul tu...
muka sycho giler tu....
ye je lah norapikah oitt...

meh nak sharing during boring..
apa aku suka kalau aku tak out jumpa my teruna..
atau bila aku duduk memerap kat rumah...
takpun bila tak dapat balik kampung jumpa mak ayanh terchenta....
nie keje aku ye..
bukan study..
bukan ulangkaji..
dan bukan memperbaiki diri...
tapi menonton muveee..
hehehe...
:D

aku lah salah sorang penyumbang kepada medan percetakan kerompakan ...
tapi aku tak beli cd/dvd/so watever okey..
aku copy paste je kot...
nie kompem aku maju...

okey..
 dah tuh..
 apa plak kena mengena tengok muvee ngan 'i love mat tembak.'?
datx mean..
 aku suka tengok citer..


lawan lawan kompem dah...
 pastu yang ada balak balak kayu yang pegang gun wat the big la taw..
awek awek gagah pon aku layan jugak okey..
pegang gun yang canggih canggih tuuu..
bersepaii even urat dawai kalau kena tembak..
fuullaawweehh...
setakat nie aku memang kumpul citer citer camtu..
sebab tak bosan.. 
n boleh tengok banyak banyak kali + jeritan yang memberangsangkan..!
tak de babak babak yang aku dah boleh hafal..

eg : citer chentaa lelehh...
nie mang kompem..
watak kalau bukan hero kaya pastu pompuan plak kurang kaya n sebaliknya...
cot cet cot cet sana sini last sekali bersama jugak...
tak real...
paling ngeri pon hingus je meleleh...

eg : cerita korea 
hero mesti nak grand je n heroin mesti nak patung patung jer...
alaa..
dah taw dah...
orang hensem orang cantik tengok jalan cerita tak menarik pon nampak elok..
hehehe.. 
* tapi kadang kadang jadi gak santapan aku..

dah malas nak buat contoh banyak banyak..
jom menyantap gambar muvee yang sempat aku tonton and aku suka..
jangan lupa search taw....
try tengok.. 
:D


wohoo.. nie kalau 9 orang nie duk depan aku.. aku joget joget suh dowang tembak.. gagah giler..!

kan bagus if aku dapat survive macam ini mamat..

cerita nie bosan sikit.. tapi tak pe lah stil masuk senarai..

salah satu chinese moviee..

Snipper-1993
aku tengah cari sape sape ada movie nie.. tolong bagi aku rental...

snipper 2-2002

snipper 3-2004

aku tahu cerita nie dah lama.. 1st movie nie aku baru 2 tahun kowtt...
tak pe lah yang nie memang aku tak maju.. kongsi is copying yer kalau ada..:D


nie women women gagah yang aku suka..

nie pon snipper berjaya.. woman gagah die pon tak leh blah..


okey setakat tu je dulu yang aku rajin nak tulis..
malas nak menaip dah..
mesti pelik kan..
perempuan minat cerita cerita macam nie..
tapi tu lah cita cita aku dulu..
namun...
orang tak cukup sifat macam aku mana mampu..
=(..

dah dah..
panjang giler dah aku aser entry nie..
oke salam.. bui..
nak mandi..
hahaha..:D


sapu sikit semak semak : selama aku hidup aku pernah menembak tiga butir peluru hidup pistol and berlima puluh peluru mungkin hidup m16 aje yer.. berangan habis lah tyme tu.. tapi ayanh aku selalu tembak menda menda camnie je selalu nya kat kampung.........




nasib cari pitcha sekor lagi tak jumpa.. hahaha
aku tak tahu nak abdikan kat mana..
so kat sini lah ye.
:D..







No comments: