Saturday, April 30

gatal jap nak join contest..:)



okey..
aku  letak diz pitcha tuk contest nie..
even owner dia cakap letak pic yang anda rasa cute..
awak..
tak ada yang cute lah pitcha saya..:).
selekeeh ada ye..


okey..
*mood memperkenalkan diri tyme darjah 1 
mula.!

nama saya Nor Afiqah Abdullah cikgu..
umur saya 20 tahun..
saya tinggal di Kuala Lipis..
rumah saya sebelah rumah Siti Nurhaliza..
*okey yang tu jangan percaya..
saya kuat karut cikgu..
saya kuat nangis jugak..
saya kuat repek..
saya kuat makan..
saya kuat bebel jugak cikgu..
semalam saya buat blog cikgu..
cikgu jangan lupa follow saya ya..!
sampai sini saja cikgu..
saya nak lekat kat kawan kawan saya pulak..
saya duduk cikgu..
:D..


so..
aku nak tag dix contest kat..

okey.. DONE.!


2 comments:

IamNAZA said...

ak mmg x caya rumah ko sblah umah ct..

piko said...

hahaha.. sebab rumah aku sebelah rumah ko kan..:D