Friday, October 14

Go. Go. Alex..! Gomo Kelate Gomo..!


hot topik bagi dua buah negeri pantai Timur.. berjiran di peta Malaysia tapi bertermpur di padang.. malam nie perlawanan suku akhir kedua bagi dua negeri nie.. even aku orang Pahang dan aku orang Pantai Timur tapi aku tetap kena pilih salah satu tuk sokong.. kalau boleh harap dua dua dapat pegi final tapi salah satu kena berhenti sampai sini je...

so dengan rasminya aku harus menyokong Kelantan untuk ke separuh akhir.. even haritu dah kalah tuk suku akhir pertama tapi aku mendoakan 90 minit game malam nie akan menjadi dewan tempur yang sangat bertuah buat skuad Kijang.. 

so mari ramai ramai mengaminkan kejayaan skuad Kijang.. ( pada yang sokong je lah ).. dan tak lupa.. Gudluckx Alex buat yang terbaik.. biarlah orang nak kata apa.. kami sekeluarga tetap menyokong awok dari belakang.. we know that you've do the best for your team.. jux nasib yang tak menyebelahi.. hopefully malam nie dapat score ye.. amin...:))



-TAMMAT-



2 comments:

JIJI YU said...

hurm..kalah jgk..ekeke

piko said...

hehe.. tu lah pasal.. finally kalah jugak ..-.-'