Friday, September 16

9 bulan menyepi akhirnya kau lahir ke dunia anakku..

lama kan diri ku ini menyepi.. bukan maksudku nak menipu.. tapi itu kehendak dari Nya.. meletakkan aku di dalam satu situasi yang sukar untuk aku bernafas, bergerak... aku hanya mampu meluahkan perasaan.. kata kata.. pada sesuatu masa sahaja.. maafkan aku..



......


......



.......




sudah sudah lah norapikah buat ayat puaka kau tuh.. sebenarnye tu saje je aku buat ayat feeling ibarat baby dalam kandungan lah kan.. tak dapat bergerak.. tak dapat bersuara.. mana ada nipu nye..



haritu kan aku pernah cerita kat sini pasal MY TWIN PREGNANT .. pagi pagi tadi lagi henpon aku dah berdering masuk mesej.. tak pe aku lemparkan lagi.. henpon burok je kan.. last last sekali deringan yang entah keberapa kali baru lah aku jawab dengan makian serta hamunan.. tetibe je kan .. hahaha..



''dik buchukk.. tido eh....''.. apa ke gila tanya soalan cengitu akak aku nie..

'' aku tengah peluk laki aku nie.. nape..? kacau daun betol lah...''..


di sebabkan jawapan aku tadi tu kena la tazkirah dua tiga minit jap....pastu cecepat aku potong..


''yang kau nie gelojoh tak mengedan tengahari dah telepon pehal.. nak beranak eh..?.''


'' memang dah terberanaak dah pon.. tapi bukan aku lah.. si Arroyo tu ha.. dapat babygurl ko tahu tak...''




sepantas kilat aku bangun.. terus buat lompat bintang lima ratus kali.. tekan tubi lima kali.. lompat getah guna selimut lapan kali.. cukup padat dan tepat exercise aku untuk pagi nie..


waahhh.. beranak jugak finally my twin eh. tapi kenapa aku yang paling lambat tahu neyh.. padahal pagi tadi aku blogwalking sampai pukul berapa tadi.. cehh..

honestly aku yang suruh dia tahan teberanak sebab konon nak sama bufday dengan aku.. last last tebabas sampai ke hari nie.. 16 SEPTEMBER 2011.. amboi nak jugak dedekat dengan aunty chomel die nie ye..
:D


so today after pergi open house rumah kawan, aku akan pecut selaju mungkin tapi pakai seatbelt ke puchong and then terus ke shah alam.. sebenarnye aku pon tak tahu die kat spital mana sebenarnye.. belanja topup 5 henget nak tepon mak boleh..? hehehe..


sudah.. aku nak pegi iron baju semangat sikit.. pakai baju kurung you all tahu tak nak pegi open ouse nie.. hehehe.. ayu gitu kan.. tapi bebalik pakai baju yang sama je lah..:D


okay bui semua.. nanti i upload gambar baby bebanyak eh kalau boleh snap la nanti... peace..



-TAMMAT-


No comments: