Thursday, November 24

tik tok tik tok...

penat betol menunggu..
masuk harinie dah enam hari aku try tunggu..
hari hari sebelom nie amat mengecewakan aku..
nie semua sebab dia..
kalau dia tak tarik perhatian aku.. 
aku takkan sekali kali jatuh cinta kat dia...


dari lepas asar tadi aku tunggu menatang tu ampa semua tahu tak..
sampai sekarang tak boleh boleh lagi..
nie semua mat luthfi punya penangan..
orang lain dah berhingus menangis tengok video terbaru dia..
yang aku dok refresh berlambak kali..
tapi dapat tengok tak jugak..


sekarang dah sampai kat minit yang ke 12.. 
means aku kena tunggu lagi 1 minit nak menghabiskan video tu..
tak pe sabar norapikah..
demi menjaga hati dan perasaan kau dari marah..
demi menengok video yang laju macam formula 1..
hang kena sabar norapikah..


tak dak tujuan punya entri..
sori buat ampa semua habiskan masa klik sini..
aku dah tak tahu nak buat apa tunggu video tu loading..
entri nie kira macam last kofek punya idea nak buat menda..
doakan aku dapat tengok ya semua..
okbai.

buat pembakar semangat.. hang tak mandreemm aku kan.. aishh..


-TAMMAT-



No comments: