Thursday, November 17

nafas baru..



salam geng..
pagi nie bermula semula kehidupan serabut noraPikah kat kolumpo..


orang bangun pagi pagi dah bersiap kung kang kung kang..
noraPikah buat cool...
tarik selimut sampai tutup hujung rambut..
kaki terjengol kluar..
sebab selimut tak cukup ketinggian macam aku jugak
kesot kesot sikit nak bagi otot bunyi krukk kraakk kruuk krakk..
konon tunjuk power..
tulang aku muda muda dah boleh buat banyak bunyi..
kau ada..?


dah pukul 9.30..
aku still kat depan latop buat benda keji..
dah jangan pikir lain,aku buat entry je nie...
padahal dah molek janji ngan ina mokk pukul 10 pepagi
pasal aku malas sangat nie..
jawapanya senang sebab aku MELAYUkan diri..


if aku melangkah keluar dari rumah pagi nie..
ianya membawa seribu erti..
means esok aku dah menjunamkan diri kat semester akhir..
orang lain aku tengok semua dah sedia..
baju baru, kasut baru, high heels baru, shawl baru, spender baru...
semua semua lah nak baru..


aku nie..
ntah lah...
entri baru je la mampu..
nie kang entah publish ke idak agaknya..
azam pon tak nak dekat dengan aku..
katanya diri aku nie tak ada daya penarik nak berjaya langsung..
main kasar kau kan azam..


tak pe aku terima kata kata kau..
sekarang jugak aku pergi mandi,..
kejap lagi aku pergi buat surgery longlai bertukar menjadi lengloii..
moga memberi impak kepada kehidupan aku..
dah banyak dah rasanya patah perkataan aku tules..


sudah lah..
aku pergi dulu..
wish me lucks..
moga setapak yang bakal aku bawak keluar nanti merupakan...
tapak kejayaan dihari mendatang..
amin..



semak : petang ni aku ada gugurl date.. pegi ke tak eh.. aku tak pandai nak cakap ngan orang tak bape nak rapat nie sebenarnye.. hurmm.. akan dipertimbangkan...



-TAMMAT-



No comments: