Wednesday, October 20

mak.. ampun maaf dipinta

urmm.. title tak ley bla. baik cam ape jew kan.. okey sebab apa aku jadi baik kat entry nieadalah.


jengg..jeng..jeng


sebenarnyer tak de menda pon.


honestly i just wanna to said that aku tak study lagy..orang da dekat seminggu study week aku hari nie baru nak mula belaja.. piko..piko.. pew nak jadi.. ingat mak.!. fuhh. membara semangat aku bile sebut nama mak.. 

=)..so....

stop blogging.!
stop facebooking..!
stop myspaceing..!
stop mokoing..!
and start studyyyy..!!!!

ni baru betul kan ..kekalkan pointer yang tak seberape tuh.. plus plus.. sampai bile cik piko ko nak bagi orang lain jer dekan.. *koya ceket.. hehe..tapi da tak leh nak ubah 'PeeL' aku mang camnie.. kena study bile gilegile dekat nak exam jerk.. aiishhh.

----> so niey bekal bekal yang selalu aku bawak tyme exam.. share cket ngan kowang..

  • solat mesty ckup..*even bese la kan manusia..
  • study jan push ngat.. *elak dari jadi giler..
  • tidow jan lewat..*bab pagi sok bngun awal..
  • study before sbuh smpi after subuh..*bawu cepat masuk..
  • sebelom ary exam kena kua jenjalan.. *buka minda tengok ketenangan..
  • sebelom masuk dewan exam..*kena tepon mak..!!
  • slip paling penting..*penting pon kadangkadang aku tertingal..
  • sebelom jawab bace doa..*pas doa kena sebut name mak.. terang jer aty..
  • abes jawab pown tepon mak..*dapat jawab ke ta dapat jawab mak aku ta kesah..
  • ntah pew agy.. letey nak tules sume.. da abes kowt..

amin... mogeMoge aku dapat jawab dengan jayanya.. dapat kekalkan pointer.. dan yang paling penting ak da tak nak repeat dah.. sedey woo..mak....!!

besempena final mood.. aku nak letak bukti yang sebenarnyer ak niey ta der la malas ngat.. hehe..

2 comments:

'IzzatyKhairuddin' ツ said...

pico bagus ! study !

piko said...

haha.. mesty la weh.. niey da last post da..:).. ntah ea ker x.. hehe