Sunday, October 17

Berdosakah aku

meh nak share story nie ngan kawan kawan sume.. mang perggh la citer nie.. nak dikatakan nie furst tyme aku tgk citer drama melayu buat abad nie.. bukan jenis xnak layan tapi ea la kan susah ngat nak jumpa teknology yg satu neh..

k nie sume barisan pelakon yang bole say.. cayalah.!! korang sume berjaya buat aku mencairkan dan mengalirkan air mata aku..haha.. segan sebenarnye..^-^

  • noorkhiriah sebagai haryani
  • sheila rusli
  • qazem nor jadi abang yani -zahed
  • amanda misbun plak jadi adik yani-dayah. 

story nye mang kasi bnyak bnyak ngat pengajaran.. si keras cam ak pon bley cair.. erm.. sangat sangat sensitif bile kait ngan seorang ibu.. dan sangat sangat berdoa bole jadi seorang anak macam yani.. even dah dibuang dari keluarga tapi tetap jadi anak yang taat.. dapat plak mak kandung yang mcm tu.. sangat sangat menyakitkan hati.. disebabkan salah seorang ayah c yani jadi mangsa..=(.. yani nie ibarat anak yang betowl bawa malang but sebebnarnya ta tow anak nye yang lain lebih memalangkan..pergh..

*bg aku part paling sedey bile ibu die mintak yani panggil die mak.. but ta sempat cox ibu dier pegy sebelum die sempat pangil... fuh.. mengalir tanpa dipinta kot.. dan yang paling paling bermakna bila lastly yani sorang je yang dapat uruskan jenazah ibu dia.. dapat minta ampun.. dapat pegang arwah ibu dia.. atas permintaan akhir arwah ibu die.. 

*chot chet chot chet.. baru aku taw rupenye cerekarama niey sebenarnya adalah true story.. tapi aku ta ingat lak ape name watak sebenar tu.. tapi mang da betol betol Allahyarham da la.. 

p/s: bole ke erk uat citer pas2 bgtow name sebenar wtak citer 2.. cap fulname lak.. ermm.. tinkk..tinkk..=)  

No comments: