Sunday, February 26

BIO CYPRESS.. pernah dengar tak..?


cepat angkat tangan siapa yang pernah cuba, pernah minum, pernah terdengar or sebagainya.. aku pon hari jumaat haritu baru dengar, tengok, pegang dan rasa... waaa... jakun jakunnn....


chopp..chopp.. nie bukan kes nak promote macam jus delima haritu.. tapi kalau dah rasa terpromote tu tak pe la kan.. hehe.. just nak mengsharing cerita sahaja.. mana tahu boleh tolong dan jugak beri pendapat untuk bantu orang orang yang memerlukan..


aku pon memula langsung tak ada idea pasal minuman nie.. then, last week my bidadari cerita pum pam pum pam then ada la dah sikit idea.. memula aku ingatkan air zam zam je la.. rupanya lebih daripada itu.. okay first first jom tengok kandungan dalam air nie.. 


KANDUNGAN

-Garam Kristal Hunza ( 84 - 96 mineral )
-Ekstrak Amber Pokok Cypress
-Ekstrak Daun Cypree
-Air Zam Zam
-Hidrogen


amacam... terwowww tak.. erm kalau aku macam belom terwooww sangatlah sebab aku kenal dua benda je kat atas tu.. yang lain semua tak tahu function.. hehe..


takpe aku tambah lagi.. mari kita tengok testimoni minuman nie.. ayat mudah pebenda yang boleh diubati menggunakan minuman nie.. 


DARAH TINGGI ( bacaan 200 ke atas )
KEGAGALAN BUAH PINGGANG
BATU KARANG ( pemecahan batu karang secara berkesan )
SLE ( Systematic Lupus Erimatosus )
TIROID
KANSER
GOUT
JANTUNG/ KOLESTROL
GANGGUAN TENAGA NEGATIF
STRESS
SENDI & KARDIOVASKULAR


yang nie pulak paling sesuai dengan aku adalah yang kedua terakhir.. stress adalah makanan pelajar.. so untuk melawaskannya terpaksa lah aku minum air nie.. hehehe..


meh aku nak cerita.. semalam baring baring ngan mak aku, aku pon kupas la rahsia kenapa la mak ayah aku nie boleh terjebak dengan minuman nie.. lepas tu mak aku pon cerita la perkara sebenar yang berlaku kat mak sedara dan atuk sedara aku..


atuk sedara : dah dekat setahun sakit terbaring je.. means tak boleh bangun langsung.. makan minum orang suapkan dan kadang kadang ada waktu teruk makan guna tiub.. then ayah aku pon hantarkan sebotol demi sebotol suruh nenek sedara aku nie cuba.. lepas habis yang keempat botol, kira nak minum yang kelima botol Alhamdulillah berkat doa dan ikhtiar kami semua atuk sedara aku dah boleh duduk sekarang...


mak sedara : mak sedara aku nie means bukan la dekat sangat tapi memang kira kami satu kampung memang  belaka ada bau bau bacang.. dia ada ketumbuhan dekat perut ke rahim.. camtu la aku pon kurang paham kedudukan ketumbuhan tu sebenarnya.. sebelum nie ketumbuhan tu ada lah besar bola ping pong.. tak tahu besar mana pergi google ye.. and then dia cuba minum air BIO nie Alhamdulillah jugak ketumbuhan dia mengecil just besar biji nangka.. biji nangka ye bukan cempedak goreng.. 


tiba tiba aku bangun dari pembaringan then terus tanya mak aku.. yeke mak!!? mak aku kerut dahi pusing belah lain terus cakap kat aku.. ''punya lah mak cerita ye ye oo dengan kamu boleh tanya ye ke tak pulak.. tak ada keje mak nak menipu kamu tu haih.. tido lagi bagus..'' - baiklah..-.-'


so itu rahsia nya.. norapikah tak tahu lah norapikah yang paling jakun batak ke hapa tapi siapa siapa yang baru tahu tu boleh lah keneng keneng kat orang yang memerlukan di sekeliling korang.. bekalan norapikah tak tahu daripada mana nak dapat.. kalau nak tanya pasal bekalan boleh tinggalkan pesanan di kotak komen.. nanti norapikah tanyakan kat my bidadara.. boleh mencuba if percaya.. InsyAllah untuk kebaikan bersama..





sumber bernama : Norapikah cilok info sesikit dari SINI


okay norapikah dah habis cerita.. nak pergi makan jeruk kelubi kejap.. mak baru buat woo.. sedap..! 




-TAMMAT-





2 comments:

Unknown said...

Boleh hubungi saya. untuk tempahan.
0199598480

Unknown said...

Boleh cuba hubungi saya untuk tempahan produk. 0199598480